Бүгін Қаржы министрлігі мен «Атамекен» Ұлттық кәсіпкерлер палатасы арасында қол қойылған ынтымақтастық туралы меморандум аясында тауарларға ілеспе шот-фактураларды беру бойынша міндеттемелерді түбегейлі қайта қарау жоспарлануда, деп хабарлайды ҰКП баспасөз қызметі.

SNT шығару бойынша міндеттемелер 2023 жылдың 1 наурызына дейін қаралады. Осылайша, мемлекеттік орган мен ұлттық палата бизнесті жүргізуде адамдық көзқарасты бірінші орынға қоя отырып, кәсіпкерлікті дамытуға қолайлы жағдай жасауды көздеп отыр.

«Екі жыл бойы Ұлттық кәсіпкерлер палатасы ҰСТ енгізуді толығымен алып тастауды бірнеше рет жақтады. Біздің принципті ұстанымымыз – әкімшілік кедергілерді және бизнеске кедергілердің барлық түрлерін азайту. Бүгін, Жаңа жыл қарсаңында, біз ақыры естиміз. Біздің бірлескен меморандумға қол қойылды. Бұл бізге келесі жылы SNT шығару бойынша міндеттемелерімізді түбегейлі қайта қарауға мүмкіндік береді. Бұл әрбір есеп беру кезеңінде SNT және виртуалды қоймамен жұмыс азапқа айналатын бухгалтерлердің, ШОБ өкілдерінің тұтас армиясы үшін өзіндік сыйлық», - деді «Атамекен» ҰКП Төралқа төрағасы Райымбек Баталов.

Ол бизнесмендердің көпшілігі СНТ-ны жоюды жақтайтынын атап өтті. Тауарларға жөнелту шоттарын енгізу кәсіпкерлер үшін ақша мен адам ресурстарының қосымша шығындарын тудырады.

«Жалпы үкіметпен SNT пайдалануды қайта қарау қажеттігі туралы келісімге қол жеткізілді. Бірақ, өздеріңіз білетіндей, шайтан ұсақ-түйекте. Тоқсан ішінде, 1 наурызға дейін біз енгізілген нормалардың барлығы бизнеске шынымен де ыңғайлы болуы үшін барлық нюанстарды пысықтауымыз керек», - деді Райымбек Баталов.

СНТ (тауарларға ілеспе шот-фактура) шығару бойынша пилотты 2020 жылы Мемлекеттік кірістер комитеті енгізді. Ол Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік аумағына әкелінетін тауарлар айналымын қадағалауға және елдегі көлеңкелі экономиканы азайтуға мүмкіндік беруі тиіс еді. Дегенмен, жобаның нәтижелері ҰҰТ жұмыс істеу процестері белгіленбегенін көрсетті. Ақпараттық жүйе тұрақсыз. Техникалық қателер әлі де бар. Техникалық мәселелерді шешуде кәсіпкерлерді ұйымдастырушылық және сервистік қамтамасыз ету қиынға соғуда.

Сонымен қатар, ҒЗК ақпараттық жүйесін әрбір өзгерту, нақтылау кәсіпкерлерге Қаржы министрлігінің нормативтік құқықтық актілерінде көрсетілген талаптарды толық орындау үшін бухгалтерлік есеп жүйесін жаңарту, сондай-ақ қосымша қызметкерлерді тарту тұрғысынан тікелей шығындарға әкеп соғады. (бухгалтер) өздерінің бизнес-процестерін кедергісіз жүзеге асыру үшін.

ҰКП тауарларға ілеспе шот-фактураларды енгізу салық төлеушілер мен салық органдары арасындағы тиімді өзара іс-қимылды қамтамасыз етпейді, фискалдық әкімшілендіруді қиындатады, бұл кәсіпкерлік қызметті шектейді және бизнес пен мемлекет үшін негізсіз шығындарға әкеп соқтырады деп санайды.